Monday 16 January 2017

Sweet tu di mana?

Watikah hari ini adalah...

Setelah 2 kali mencuba untuk tulis entry hari ni, aku jujur nak kata agak hampeh konsentrasi aku hari ni. Dengan jujurnya aku dah share perasaan aku ketika difollow dekat-dekat dengan satu payment ni yang telah disubmit lewat ke tangan aku. Lepas tu memula decide begini lepas tu begitu. Ah teruslah ia sekarang berbait seperti buku sastera tahun 6 bawah.

Perasaan ni adalah, lebih baik aku buat video sweet sweet pastu hantar kat kawan aku. Lagi terhibur. Ataupun Google gambar Syukri Yahaya pastu senyum sorang-sorang. Tarik kain tudung, tutup muka pastu bila ada orang ternampak, ko kata kata ko sakit kepala hahahahahaha. Sweet sangat...


Macam ni la sweetnya.



Okay la bye.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...